Retur & Reklamation Retur & Reklamation
Varukorg

Retur & Reklamation

Tillkommer det en hanteringsavgift vid returer?

Hanteringsavgifter kan tillkomma, om returer inte hanteras enligt våra villkor.

Kan jag ångra min beställning?

Enligt lag kan man utnyttja sin ångerrätt inom 14 dagar från den dagen man mottog leveransen. Detta gäller även om man önskar byta en produkt. För att få returinstruktioner ber vi dig vänligen att kontakta vår kundtjänst. Besök vår Kundtjänstportal här, för enklast och snabbast support.

Brutna produktförpackningar accepteras inte i retur vid ångrad beställning eller byte av produkt.

Hur går jag tillväga om jag önskar att utnyttja min resultatgaranti?

Kontakta i detta fall vår kundtjänst, som behöver information om varför resultatet inte är tillfredsställande. De kan då också eventuellt ge tips om hur behandlingen kan optimeras.
Besök vår Kundtjänstportal här, för enklast och snabbast support.

Jag har mottagit ett paket, men inte gjort en beställning. Vad gör jag nu?

Vänligen kontakta vår kundtjänst för att få mer information om hur du ska gå vidare.
Besök vår Kundtjänstportal här, för enklast och snabbast support.

Var är det möjligt att reklamera min produkt?

Först och främst ber vi dig kontakta vår kundtjänst och informera oss om anledningen till reklamationen. Vi ser därefter till att guida dig genom reklamationsprocessen.
Besök vår Kundtjänstportal här, för enklast och snabbast support.