Leverans Leverans
Varukorg

Leverans

Hur lång är leveranstiden?

Vi skickar alltid din beställning nästkommande arbetsdag och normal leveranstid är mellan 1-3 dagar.

Kan jag spåra mitt paket?

På “Mina Sidor” kommer paketets spårningsnummer registreras efter att paketet lämnat vårt lager.

Du kan antingen spåra paketet direkt i “Mina Sidor” eller hos DHL.
Sändningsnumret ska finnas med i leveransbekräftelsen.

Om du har mottagit en leveransbekräftelse, men inte fått en avisering efter flera dagar, så rekommenderar vi att du spårar ditt paket. Finns ett ombud dokumenterat kan du även hämta ut paketet med hjälp av spårningsnumret. Ett enkelt sätt att ha koll på sina beställningar, inte bara från oss utan även andra företag, är att ladda ner appen 'Mina Paket'

Kan jag välja ombud?

Den funktionen står högt upp på vår To-Do lista, men just nu är det inte möjligt tyvärr. Det är brevbäraren som bestämmer var paketet lämnas och enligt avtal ska det alltid vara det närmaste ombudet till den registrerade leveransadressen.

Vad kostar frakten hos Swiss Clinic?

Vi erbjuder fri frakt på alla ordrar över 350kr. Ordrar under 350kr kommer med en fraktkostnad om 49kr.

Hur skickas produkterna?

Alla paket skickas med DHL från vårt lager i Stockholm, Sverige.

Vad händer om min leverans är försenad?

Vi gör i sådanna fall att vi försöker kommunicera ut detta med jämna mellarum tills den försenade leveransen är mottagen av dig.

Kan ni skicka min produkt till en annan adress?

Önskar du att skicka paketet till en annan adress än din folkbokföringsadress måste du välja att betala med kort eller direktbetalning via internetbank. Vi har ingen möjlighet att skicka din beställning till en annan adress än där du är folkbokförd ifall du önskar att betala med faktura. Detta av säkerhetsskäl och på grund av risken för bedrägeri.

Skickar ni utanför sverige?

Javisst!

I menyn kan du se att det står Sweden (SEK). Klicka på den och få en lista på de andra marknaderna vi befinner oss i.