Att shoppa på swissclinic.se Att shoppa på swissclinic.se
Varukorg

Att shoppa på swissclinic.se

Är det säkert att handla hos er?

Säker e-handel är en prioritet för Swiss Clinic. Detta säkerställer vi genom att samarbeta med de bästa företagen inom produktion, frakt och betallösningar.
Dessutom erbjuder vi en fantastisk kundsupport, som alltid gör sitt yttersta för att ge dig den bäst möjliga kundupplevelsen.

Reserveras varorna i varukorgen medan man shoppar?

För att undvika att du blir besviken vill vi göra dig uppmärksam på att de varor du lägger i varukorgen inte automatisk blir reserverade. Passa på att avsluta betalningsprocessen så fort som möjligt – annars kan produkten bli slutsåld under tiden om efterfrågan är hög.

Varför fungerar inte rabattkoden?

Om du har en rabattkod du vill använda dig av skriver du in den i kassan, under ”Presentkort” och klickar på ”Uppdatera”. Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden och se gärna igenom villkoren för rabatten om du är osäker på vad som gäller.

Jag har slutfört en beställning men kom på att jag vill köpa mer. hur gör jag nu?

Om du kommer på att du vill beställa ytterligare någon produkt men du har redan slutfört en beställning, så kommer du i kassan att bli erbjuden att få båda dina beställningar i samma paket, under förutsättning att vi inte har hunnit skicka iväg din första order.

Kan jag ändra/avbeställa min order?

Om du vill avbryta din order, eller delar av den, vänligen kontakta kundtjänst så fort som möjligt.
Besök vår Kundtjänstportal här, för enklast och snabbast support.

Jag upplever komplikationer vid min beställning. kan ni hjälpa mig?

De flesta komplikationerna uppstår när man använder bakåt-pilen för att återvända till föregående sida.
Undvik därför att klicka på bakåt-pilen och orientera dig i stället med hjälp av “Fortsätt handla” - knappen. På så sätt bevaras alla sparade produkter i kassan.