Beställning Beställning
Varukorg

Beställning

Kan jag ändra/avbeställa min order?

Om du vill avbryta din order, eller delar av den, vänligen kontakta kundtjänst så fort som möjligt.
Besök vår Kundtjänstportal här, för enklast och snabbast support.

Är det säkert att handla hos er?

Säker e-handel är en prioritet för oss. Detta säkerställer vi genom att samarbeta med de bästa företagen inom produktion, frakt och betallösningar.
Dessutom erbjuder vi en fantastisk kundsupport, som alltid gör sitt yttersta för att ge dig den bäst möjliga kundupplevelsen.

Varför fungerar inte rabattkoden?

Om du har en rabattkod du vill använda dig av skriver du in den i kassan, under "presentkort" och klickar på "Uppdatera". Det är viktigt att du skiljer på stora och små bokstäver när du skriver in koden och se gärna igenom villkoren för rabatten om du är osäker på vad som gäller.

Att koden inte går att utnyttja kan bero på följande:

- Koden har utgått.
- Ett minsta totalbelopp krävs (t.ex. minst 500,-).
- Koden har använts vid en tidigare beställning.
- Vänligen läs igenom villkoren för just den rabattkod, som du har erhållit.

Reserveras varorna i varukorgen medan man shoppar?

För att undvika att du blir besviken vill vi göra dig uppmärksam på att de varor du lägger i varukorgen inte automatisk blir reserverade. Passa på att avsluta betalningsprocessen så fort som möjligt – annars kan produkten bli slutsåld under tiden om efterfrågan är hög.

Aktiveras ett abonnemang när jag beställer hos er?

I dagsläget erbjuder inte vi abonnemang för någon av våra produkter/behandlingar. Det kommer alltså inte skickas ut något per automatik efter din beställning. Vill du ha en ny produkt, så får du besöka vår fantastiska hemsida på igen och lägga en ny order.

Behöver jag skapa ett konto och logga in för att handla hos er?

Nej, det behöver du inte. Leta bara upp den produkt du vill köpa, lägg den i varukorgen och klicka dig sedan vidare till kassan.